Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak rozmawiać z dziećmi o Bogu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Pogaduszki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 22:00, 21 Sty 2008    Temat postu:

1,5 h to dla Krzysia duzo. wytrzymalby, gdyvy spal, ale on w lzoeczku spi tylko w nocy
a wozek w te i z powrotem - nie dziala, Krzys jest za cwany, toleruje tylko naturalne wertepy.
w miescie sprawy zalatwiam z dzieckiem, a do lekarza, mam blisko, wiec zostawiam malego z mezem i ide, ale za 20 min gora jestem z powrotem, wlasnie dlatego,ze blisko.
ale ogolnie nei narzekam, nie czuje sie uwiazana przez Krzysia. czasem nawet zdarza mi sie przy nim nudzic....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dona
za stara na te numery



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 11829
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 22:38, 21 Sty 2008    Temat postu:

a ja uwielbiałam wprost.. ta godzinke tygodniowo.. niedzielnej mszy.. kiedy mogłam wyjsc na dwór... bez wózka...bez dziecka...

zawsze maz w tym czasie zajmował sie piotrusiem..


jedna godzinka w tygodniu "wolnosci"

A co do zachowan dzieci w kosciele, w pewnym momencie, z mojego cudownego i nadzwyczaj grzecznego dziecka, co to potrafiło wysiedziec ładnie 1 h na mszy, wyrosł mały psotnik, a jak jeszcze miał "kompana" do zabawy, to nie było mowy o siedzeniu.. konfesjonał był ciekawszy...

nie wydzierał sie, ot po prostu chodzili po kosciele, biegali, bawili, , próby trzymania w jednym miejscu konczyły sie krzykiem i wrzaskiem..Sad..

naprawde to nie zawsze jest wina rodzica, ze dziecko jest zywe, przechodzi bunt dwulatka, albo akurat "testuje" rozne zachoania, bo chce zobaczyc, ile mu tym razem pozwola, i moze akurat dzis "pozwolą na wiecej"..

nie mozna tak od razu skwitowac jednym słowem- bo to wina rodziców,
z pewnoscia, sa i takie przypadki, ale ja akurat nie chciałabym byc oceniana na podstawie jednego kapryśnego dnia mojego dziecka w kosciele, ze oo pozwala mu na wszystko i "wychowuje bezstresowo"..Sad

z dziecmi naprawde róznie bywa...
dlatego ja narazie odpuszczam sobie przyprowadzanie dziecka do kościoła..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 4586
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:24, 22 Sty 2008    Temat postu:

micelka napisał:

Kurcze, nie wyobrażam sobie nie móc zostawić dziecka na godzinę czy 1,5 godziny z mężem i pójść gdzieś- ot, choćby do lekarza, czy załatwić coś w mieście.


ja też Shocked . co innego jak ma tydzień (chociaż przecież i tak może się zdarzyć), ale Krzyś ma już 3 ms.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dracena
posiadacz wiedzy tajemnej NPR



Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:42, 22 Sty 2008    Temat postu:

Kukułko - spróbuj, ja zauważyłam, że dwugodzinne rozstania z moim dziecięciem dużo gorzej znoszę ja niż ono. A mój mąż czuł się wręcz obrażony, że jak wychodzę z domu, to dzwonię, co pół godziny. Wesoly Już nawet wyłączam komórkę, jak wchodzę do kościoła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 10:50, 22 Sty 2008    Temat postu:

u mnie jest tak,z e owszem , dziecko moze zostac z kims, ale jak tylko zacznie plakac, to i tak wszyscy wolaja mame
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Pogaduszki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin