Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wykresy tinuviel :)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Nasze wykresy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:03, 04 Lis 2011    Temat postu: wykresy tinuviel :)

Witam cieplutko wszystkie forumowiczki Wesoly. Juz od jakiegos czasu czytam to forum, ale dopiero dzisiaj sie zarejestrowalam.
Jestem szczesliwa mezatka od miesiaca Wesoly. I od miesiaca stosujemy npr nie tylko w teorii Mruga. Na npr zdecydowalismy sie jakies 1,5roku temu i wtedy zaczelam mierzyc temperature i obserwowac sluz. Wszystko bylo dosc klarowne az do momentu slubu. Sluz zaczal wariowac (tak mi sie zdaje) w stosunku do tempki i nic juz nie wiem... pomozcie prosze.
Nie jestem zapisana na zadnym serwisie z wykresami, wiec wklepie tutaj tempki i obserwacje.

7dc 35,99
8dc 36,15 w=splywa, a potem S zoltawy
9dc 36,19 S zoltawy (przepraszam za okreslenie ale jak smarki)
10dc 36,09 jw, srednio rozciagliwy bialo-zolty, slisko
11dc 36,12 bardzo rozc, bialawy, metny
12dc 36,15 bardzo rozc, metny, grudki brunatne, slisko
13dc 36,08 srednio rozc, bardzo slisko
14dc 36,22 zolta grudka, srednio rozc, mokro
15dc 36,15 bialawy, slisko
16dc 36,28 bardzo rozc, bialawy (mleczny), slisko
17dc 36,48 bialawy, srednio rozc.
18dc 36,54 jedna bialo-zolta grudka rozc na 1-2cm, a potem na majtkach cos jak c (stala wydzielina)
19dc 36,58 dzisiaj, wiec na razie nic

I co sadzicie? Skok tempki byl, ale ten sluz w 18 i 19dc mnie martwi. Mam czekac na jeszcze wyzszy skok? Gdzie dac linie podstawowa? Prosze pomozcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:17, 04 Lis 2011    Temat postu:

Witaj na forum Wesoly

Gdzie wg Ciebie był szczyt sluzu? Mi to wygląda na to, że podstawowa 36.28, a dzisiaj niby trzecia wyższa ale jak Cię śluz martwi to czekaj do jutra. Najlepiej wbij wykres w jakiś program bo tak źle to widać. Polecam enpr.pl - jest darmowy stworzone przez jedno z forumowych małżeństw Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:25, 04 Lis 2011    Temat postu:

Wesoly

martwi mnie ta rozciagliwosci... ze 17 i 18 niby wyglad jak sluz typu gorszego, a nadal rozciagliwy. Nie wiem czy przez ta rozc.n mam 18dc traktowac jako dzien szczytu? Czy rzeczywiscie 16dc traktowac jako szczyt?
ooo to zaraz sie tam zarejestruje i wklepie wykres Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 11:50, 04 Lis 2011    Temat postu:

Ten z 18 chyba bym już nie uznawała za płodny, natomiast ten z 17 to jak sama czujesz. ciężko mi tu coś powiedzieć. U mnie jak śluz się robi biały to automatycznie jest gestszy i nawet jeśli dalej trochę się rozciąga to uznaje go już za mniej płodny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:12, 04 Lis 2011    Temat postu:

wykres jest na tej stronce: enpr.pl/2032
i jak to teraz wyglada? Czemu mimo skoku moze pojawic sie sluz typu gorszego, a nadal rozciagliwy?
Czy majac sluz typu gorszego po 3-4 wyzszej temperaturze mozna bezpiecznie wspolzyc? Jest wtedy mozliwosc na poczecie dzidziusia czy juz nie? Pomozcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 13:25, 04 Lis 2011    Temat postu:

Owacja czasami występuje też po skoku, i zdarza się że śluz wtedy dalej ma cechy śluzu plodnego, dlatego ważne jest żeby wyznaczyć szczyt śluz czyli ten najbardziej plodny bo jak nastąpi skok a jakość śluzu spadnie to po 3 wyższej jest nieplodnosc. Ja np. prawie nigdy nie mam dni całkiem bez śluz po prostu raz jest lepszy a raz gorszy. Nawet w trzeciej fazie mam śluz ale właśnie biały i gestszy chociaż nieraz wciąż rozciagliwy. Musisz sama u siebie zaobserwować który śluz jest jeszcze plodny a który już nie.
Proponuje Ci że względu na ten śluz niepewny poczekać na jutro jeszcze tak żeby było już bezpiecznie. Może inne dziewczyny też się wypowiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:00, 04 Lis 2011    Temat postu:

dzieki ika Wesoly
A co gdy szczyt sluzu wyznaczam na skoku tempki? Albo szczyt w 2lub 3 wyzszej temp? Jak wtedy postepowac? Linia podstawowa bylaby w ten skok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:09, 04 Lis 2011    Temat postu:

Linia podstawową się nie zmienia, te że szczytem traktujesz jako przedwcześnie podwyższone i czekasz na ta 4, czy 5, zależy jak bardzo odkładasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:21, 04 Lis 2011    Temat postu:

ahaaaa i wszystko jasne Wesoly a ja myslalam, ze wtedy linia podstawowa jest w ten skok czyli trzeba czekac jeszcze co najmniej 3 tempki albo 4 jesli trzecia jest mniejsza niz o 0.2.
U mnie zawsze od poczatku cyklu az do konca jest jakis sluz (badz tez stala wydzielina) i przez to czasami mam problemy z interpretacja, a zwazywszy, ze teraz to juz nie tylko teoria, ale i praktyka to tym bardziej mam watpliwosci bo na razie odkladamy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 14:38, 04 Lis 2011    Temat postu:

No nie mogłas brać tych pierwszych wyższych jako linie podstawową bo kolejne mogłyby nigdy nie być wyższe. Te wyższe to już są wyższe ale że jeszcze wtedy jest bj nie można ich wliczać w ta 3 i trzeba poczekać. Dlatego oznacza się je jako przedwcześnie podwyższone żeby ich nie brać pod uwagę w wyznaczaniu linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 23:23, 04 Lis 2011    Temat postu:

dzieki ika Wesoly
moze ktos jeszcze sie wypowie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olenkita
za stara na te numery



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 4904
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 7:53, 05 Lis 2011    Temat postu:

ika napisał:
Owacja czasami występuje też po skoku.


Fajnie Ci to wyszlo, hi hi Mruga Faktem jest, ze jak juz czlowiek doczeka sie tego skoku to czasem z radosci pragnie nagrodzic go owacja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15048
Przeczytał: 34 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:00, 05 Lis 2011    Temat postu:

Bo ją chora leże i na tablecie pisze a on mi czasami automatycznie słowa zmienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 22:02, 29 Sty 2012    Temat postu:

Kobietki, czy ktoras moglaby zerknac na moj wykres? co sadzicie? poza tym, ze strasznie sie przeciagnela ta II faza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tinuviel
znawca NPR



Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:49, 30 Sty 2012    Temat postu:

jest jakas nadzieja na III faze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Nasze wykresy
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin