Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........

Wakacje, podróże, wycieczki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Strefa gadania o wszystkim i niczym
micelka

Dołączył: 16 Cze 2006
Przeczytał: 3 tematy

PostWysłany: Wto 19:07, 03 Sty 2012    Temat postu:

Nie, lecieliśmy z biurem podróży, natomiast czas wolny organizowaliśmy sobie sami, poza wycieczką na Saharę, bo to trwało 2 dni i trudno było sobie samodzielnie zrobić taką wyprawę.
Ika, a dlaczego bałaś się pociągów? Standard nieco gorszy niż w Polsce, ale za to można było spotkać zwyczajnych ludzi Mruga

PostWysłany: Wto 19:08, 03 Sty 2012    Temat postu:

No widziałam je z daleka i nie wyglądały zachęcająco Mruga
strzyga

Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 19920
Przeczytał: 3 tematy

Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 19:24, 03 Sty 2012    Temat postu:

ja byłam kilka razy w Chorwacji i też polecam

Grecja brudniejsza. Ja byłam kilka lat temu z jakimś biurem (chyba krakowskim(?) - ofertę znalazłam w necie) za niecałe 800 zł tydzień czasu włączając zabawę sylwestrową.

PostWysłany: Wto 19:56, 03 Sty 2012    Temat postu:

My byliśmy w Chorwacji też w 2010, prześlicznie, mieliśmy taką wycieczkę objazdową co 2 dzień plażowanie na zwiane ze zwiedzaniem- dla nas to idealne rozwiązanie.

Do Istambułu są wycieczki autokarem na 2 lub 3 dni z tego co pamiętam, my byliśmy pierwsze 2 dni w Istambule, a potem pojechaliśmy do Bułgarii.

A w tym roku o ile mąż nie zmieni pracy to też chcielibyśmy gdzieś pojechać, jeszcze nie wiemy gdzie... myśleliśmy nad Egiptem ale jak są te zamieszki to się trochę boimy,
a w Rumuni bezpiecznie jest? bo słyszałam opinie, że tam pełno cyganów jest i są niebezpieczni, a podobno jest tam bardzo pięknie,
ja chciałabym Włochy zwiedzić ale na razie to jest dla nas za droga wycieczka

PostWysłany: Wto 19:57, 03 Sty 2012    Temat postu:

a i też się dowiem chętnie jakie to jest to biuro podroży z Krakowa Wesoly

PostWysłany: Wto 20:25, 03 Sty 2012    Temat postu:

Prosze bardzo, mąż pamiętał nazwę

Co do cen to musze teściową popytać dokładnie, ale wiem, że aż mi przez moment było szkoda na wakacjach, że w ciaży jestem bo bym pojechała tak tanio było.

Biuro wydaje się, że jakas firma krzak, ale już trzy wycieczki z ta firmą zaliczone i na prawde sa w porzadku Wesoly
Taka wersja za granice bez luksusów Wesoly Hotele w porzadku, tylko trzeba sie dotłuc na miejsce tym autobusem i zapewnić sobie jedzenie a tak to super Wesoly

Ostatnio zmieniony przez ika dnia Wto 20:26, 03 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Smużka

Dołączył: 24 Wrz 2009

Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:17, 03 Sty 2012    Temat postu:

Kurczę, ale nabrałam ochoty na zwiedzanie świata! Wesoly
Ale życia i pieniędzy na to nie starczy. Szkoda, że urlop ma ograniczoną ilość dni.
Mężowy urlop, bo ja jestem panią własnego czasu, tylko gdy nie pracuję - nie zarabiam. hmm...
fresita

Dołączył: 10 Cze 2006
Przeczytał: 4 tematy

PostWysłany: Wto 21:19, 03 Sty 2012    Temat postu:

podróż 22 godz autokarem z 6 latką wspominam bardzo dobrze Wesoly akurat może mieliśmy szczęście, ale jechaliśmy w kulturalnym towarzystwie, często były postoje, autokar komfortowy mieliśy po 2 miejsca na 1 osobę Wesoly
Dona

Dołączył: 19 Cze 2006
Przeczytał: 4 tematy

PostWysłany: Wto 23:27, 03 Sty 2012    Temat postu:

fresita napisał:
mieliśy po 2 miejsca na 1 osobę Wesoly

ot i cały klucz do przezycia takiej podrozy...Mruga

(dla mojego m, ja mam nieco mniejsze gabaryty)

wróce na chwile do Bułgarii
pamietam ze nie mielismy wyzywienia w hotelu (tylko sniadania)
i jakosc tego jedzenia pozostawiala wiele do zyczenia... (tzn dalo sie zjesc, ale nic specjalnego, a dodam , ze do wymagajacych nie należymy...)
Jesli takie byly obiady to trudno byloby nam przezyc tam 2 tyg (hotel 3,5 *)

Obiady jedlismy w restauracjach, mielismy okazje posmakowac tamtejsze specjały...

namówiłm 2 lata temu kolezanke na wyjazd do tego hotelu (taki specjalny dla dzieci, ze zjezdzalniami , brodzikami dla dzieci itd.)...
Oceniła Bulgarie jako kraj, ktoremu jeszcze daleeeko do zachodniego standardu
to fakt
Ona narzekala bardzo na to, ze wszdzie bylo mnóstwo żebrzących Cyganów..

Ja nie zauwazyłam tego, byc może cos sie zmieniło na gorsze pod tym wzgledem..

Wypozyczylismy samochód i zrobilismy wycieczke wzdłóz wybrzeza..

jesli moge polecic pewna atrakcje turystyczną.. przyladek Kliakira.. cudowne widoki...
Aglaia

Dołączył: 01 Mar 2009

PostWysłany: Śro 8:56, 04 Sty 2012    Temat postu:

bebe napisał:

Bebe, Rumunia jest piękna i bezpieczna. Owszem jest trochę żebrzących Cyganów (czasem nawet nachalnych) ale raczej w dużych miastach albo przy dużych atrakcjach turystycznych. Nie są niebezpieczni tylko raczej nachalni co może wkurzać (nam wkurzająca nachalność zdarzyła się może 2 razy na dwutygodniowy pobyt więc wcale nie tak dużo). Niektórzy twierdzą, że Rumunia jest bezpieczniejsa od Bułgarii ale nie wiem bo w tej drugiej byłam ponad 20 lat temu więc trudno porównywać.

A Tunezję zwiedzaliśmy podobnie jak Micelka - pojechaliśmy na jakiś zorganizowany wywczas a reszta na własną rękę. Pociągi całkiem OK - do Tunisu jechaliśmy bardzo nowoczesnym składem. Jeździliśmy też lokalnymi busikami (chuba luage to się nazywało) - też fajna przygoda.
kukułka

Dołączył: 19 Gru 2006

PostWysłany: Śro 9:58, 04 Sty 2012    Temat postu:

a nam sie znowu chce do Francji
mogloby jakies zlecenie wieksze mi skapnac toby sie odlozylo na Normandie, bo jzu nas tam rodzinka zaprasza i zaprasza tylko ciagle forsa na co innego nam potrzebna

PostWysłany: Śro 13:57, 04 Sty 2012    Temat postu:

Mi sie w ogóle gdzies wyjechac za granice marzy, ale w tym roku chyba tez nie wypali z dzieckiem jechać. Może do Anglii do siostry...
kariga

Dołączył: 15 Kwi 2011

PostWysłany: Śro 14:02, 04 Sty 2012    Temat postu:

ja osobiście polecam Turcję, bardzo mi się podobała - piękne krajobrazy. Momentami jest bardzo podobna do Chorwacji - też z jednej strony morze, a z drugiej góry - piękny widok Wesoly

No właśnie a co do wyjazdów z małym dzieckiem to planujemy z mężem wyjechać na wakacje we wrześniu już z naszą Małą - będzie miała 4 miesiące - myślicie, że jest w tym sens, czy może raczej z takim Maluchem nigdzie się nie wybierać ? Zaznaczę, że nie myślimy o żadnych objazdówkach czy dalekich krajach - ot co np Tatry ??

PostWysłany: Śro 14:32, 04 Sty 2012    Temat postu:

myśmy w Bułgarii mieli bardzo dobre warunki w hotelu, można powiedzieć, że ponad standard, w turystycznych miejscowościach, nie można powiedzieć że jakoś odstają od europy, tam gdzie żyją z turystyki jest dobrze, ale jak się wyjdzie już poza miasto i jest fatalnie, ludzie mieszkają w czymś co bardziej baraki przypomina, a nie domy, widać biedę...
na żadnych żebrzących cyganów ani innych nie natrafiliśmy, może temu że byliśmy przed sezonem jeszcze... nic nas nieprzyjemnego nie spotkało, wszyscy byli dla nas mili i gościnni, ale też słyszałam, że trzeba uważać bo mają tam mocny temperament, kłótnia łatwo może się zakończyć bójką, ale to podobno ludzie z tych krajów o cieplejszym klimacie tak maja, to samo słyszałam w Chorwacji Wesoly
Misiczka
mistrz NPR-u

Dołączył: 02 Gru 2008

PostWysłany: Śro 14:34, 04 Sty 2012    Temat postu:

maluch chustowy w górach jak najbardziej tak! w Zakopanem z wózkiem po dolinkach od biedy też (byliśmy z wózkiem np. w Kościeliskiej). Tylko oczywiście trzeba inaczej planować, raczej stacjonarnie i wycieczki dookoła (tak z plecakiem na przełaj to odważyliśmy się dopiero jak syn miał ponad 2 lata).

Tak naprawdę to wszystko zależy, jak bedzie znosiła dojazd na miejsce i jak daleko w te góry macie, taki maluszek jeszcez sporo śpi, więc może być wręcz łatwiej niż z większym, ale nie musi (np. córa do 3 m-ca bardzo nie lubiła samochodu, wyzwaniem był wyjazd na działkę 120 km od domu), z nią wtedy bym w życiu nie pojechała w góry (z Gdańska).

A w Tunezji też jeździliśmy pociągami - wszystko OK i bez porównania taniej niż zorganizowane wycieczki. Tyle że musiałam się dogadać po swoim francusku (który taki bardzo mocno początkujący był), za to w jednej podróży konduktor (oczekując rzecz jasna w sposób dorozumiany napiwku) na każdej stacji przychodził i mówił ile jeszcez do końca, a potem gdzie mamy wysiąść)

Ostatnio zmieniony przez Misiczka dnia Śro 14:42, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)