Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obrona świętości życia - gdzie w tym sens?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 40, 41, 42  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Strefa gadania o wszystkim i niczym
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fiołek
pierwszy wykres



Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:02, 27 Cze 2011    Temat postu:

susa napisał:

Gdy sama pojadę na tą pielgrzymkę spróbuję mu wysłać sms że to nie ma sensu, musiałam jechać sama, i chce się rozejść.


No wiesz to też pokazuje jaki masz stosunek do narzeczonego jako choćby do człowieka, bo sorry - ale moim zdaniem - tak poważnych życiowych decyzji nie oznajmia się smsem. Pomijając czy go kochasz czy nie, ale szacunek mu się chyba należy. Dziwne to jak dla mnie bardzo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:41, 27 Cze 2011    Temat postu:

smsem, aha
Zabawa Zabawa
sorry, nie moglam...


Ostatnio zmieniony przez kukułka dnia Pon 17:48, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olenkita
za stara na te numery



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 4904
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:56, 27 Cze 2011    Temat postu:

strzyga napisał:
ale i tak lepsze to niż nic.


No, tez tak mysle. Oboje nie nadaja sie do zycia malzenskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:59, 27 Cze 2011    Temat postu:

Olenkita napisał:
strzyga napisał:
ale i tak lepsze to niż nic. :-)


No, tez tak mysle. Oboje nie nadaja sie do zycia malzenskiego.

co prawda to prawda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
susa
posiadacz wiedzy tajemnej NPR



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 1135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:00, 27 Cze 2011    Temat postu:

Pomyślałam tak że sms w depresji. Koleżanka takiego sms od swojego chłopaka dostała. To coś takiego przeszło mi na myśl, ale nie ma pewności czy to zrealizuję. Na nic nie dała rozmowa, że chcę się rozstać, bo on mówi że coś jest nudne. On wziął mnie wtedy na spacer, zaczął rozmowę i powiedział że mnie nie opuści. I się nie udało. A gdy teraz powie że pojedzie ze mną na te rekolekcje i pielgrzymke, pójdzie ze mną na basen to nie będę miała powodu by zerwać.
Rzecz w tym że mu na tym zależy.
Nie wiem czy mi będzie szkoda, ja chcę być wolna by się otworzyć na nową znajomość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:04, 27 Cze 2011    Temat postu:

susa napisał:
Na nic nie dała rozmowa, że chcę się rozstać, bo on mówi że coś jest nudne. On wziął mnie wtedy na spacer, zaczął rozmowę i powiedział że mnie nie opuści. I się nie udało. A gdy teraz powie że pojedzie ze mną na te rekolekcje i pielgrzymke, pójdzie ze mną na basen to nie będę miała powodu by zerwać.

susa, zrobze wreszcie jakis konkret - albo rybki, albo akwarium
a na nowa znajomosc to lepiej sie nie otwieraj, mysle ze najpierw to sie powinnas otworzyc na meskosc i kobiecosc w ogole. i - mowie zupelnie serio- obawiam sie ze z tym otwieraniem sie, jesli sie w garsc nie wemiesz, do 45 r. ż mozesz nie zdazyc.


Ostatnio zmieniony przez kukułka dnia Pon 18:05, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olenkita
za stara na te numery



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 4904
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:04, 27 Cze 2011    Temat postu:

Po prostu nie masz charakteru i tyle, nie potrafisz podjac w zyciu decyzji. W ten sposob czy w stanie wolnym czy malzenskim bedziesz wiecznie niezadowolona i szukac dziury w calym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ika
junior admin



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 15329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:16, 27 Cze 2011    Temat postu:

susa jak dla mnie nie musisz mieć powodu, żeby z kimś zerwać, nawet zaręczyny. To, że miałaś powód, bo nie chodził z Tobą na basen, a teraz nagle pójdzie, to nie znaczy, że masz z nim nie zrywać. Powodów masz tysiące, żeby z nim nie być, ale Ty sama chyba nie zdajesz sobie z nich sprawy. Pierwszy i najważniejszy powód - NIE KOCHASZ GO !!...przebija wszystko....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:27, 27 Cze 2011    Temat postu:

ika napisał:
Pierwszy i najważniejszy powód - NIE KOCHASZ GO

i nie potrafisz, a wlasciwie nie chcesz potrafić dzielic z kims zycia
jak ktos nie potrafi -pol biedy, bo sie nauczy
ale Ty nie chcesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fresita
Moderator



Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 18153
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:31, 27 Cze 2011    Temat postu:

albo i sie nie nauczy jeśli jego własny egoizm przebija wszystko-a tak jest u Ciebie. no i podstawowa zasada nie kochasz go - więc nie wolno Wamz awrzec sakramentu małżenstwa bo będzie on z góry nieważny i to dopiero będzie zalegalizowana prostytucja w Twoim wydaniu Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:39, 27 Cze 2011    Temat postu:

fresita napisał:
albo i sie nie nauczy jeśli jego własny egoizm przebija wszystko

to mialam na mysli, mowiac, ze susa nie chce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buba
za stara na te numery



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 14231
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie i dolnośląskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:26, 27 Cze 2011    Temat postu:

Mnie się czasem wydaje Susa, że za długo byłaś sama, zbyt odzwyczaiłaś się od drugiej osoby, od tego, że nie można liczyć się tylko ze sobą.
Być może to był ostatni gwizdek na założenie rodziny, myślę że zdajesz sobie z tego sprawę.
To oczywiście nie znaczy, że "trzeba brać, co jest".
Skoro tak czujesz, to jeśli chcesz być w porządku wobec narzeczonego (a tym samym wobec Boga), to zerwij z nim, po prostu.
I nie przeciągaj tego w nieskończoność.
Czytając co piszesz, widzę że nie cieszysz się na to ew. małżeństwo, nie chcesz tego, więc tym bardziej nie czekaj.
Narzeczeństwo zamiast utwierdzić Cię w decyzji o małżeństwie, raczej odwiodło Cię, nie mam racji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:34, 27 Cze 2011    Temat postu:

buba napisał:
Mnie się czasem wydaje Susa, że za długo byłaś sama, zbyt odzwyczaiłaś się od drugiej osoby, od tego, że nie można liczyć się tylko ze sobą.

nie maila tez wzorcow wspolnoty uczuc, pogladow spedzania czau w malzenstwie swoich rodzicow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olenkita
za stara na te numery



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 4904
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:53, 27 Cze 2011    Temat postu:

buba napisał:

Być może to był ostatni gwizdek na założenie rodziny, myślę że zdajesz sobie z tego sprawę.
To oczywiście nie znaczy, że "trzeba brać, co jest".
Skoro tak czujesz, to jeśli chcesz być w porządku wobec narzeczonego (a tym samym wobec Boga), to zerwij z nim, po prostu.


Ale poki jest ten ktos kto chce byc z nia, prosi to to tak mile lechce wlasne ego , poczucie wartosci, a jak zerwie to juz nie bedzie gwiazda, ktora laskawie pozwala sie adorowac, czyz nie? To tylko o to tu chodzi. Sorry susa ale Twoje problemy na poziomie piaskownicy sa naprawde smieszne. Nie mow, ze nie potrafisz zerwac, jakas Ty spolegliwa Mruga Gdybym w jakiejs waznej dla mnie, zyciowej sprawie postanowila tak a nie inaczej, to w zyciu nie zmienilabym zdania bo ktos chce inaczej niz ja i mnie bierze na litosc. Dorosnij kobieto albo badz szczera ze soba Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25841
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 19:57, 27 Cze 2011    Temat postu:

Jakby moj maz mysla, z ejestem z nim z litosci, toby w zyciu ze mna nie byl. Co to za chlop, co by chcial, zeby kobieta z nim byla z litosci? (jesli faktycznie by go satysfacjonowalo malzenstwo z litosci - to to facet bez jaj, no d... po prostu), sorry, ale nie da sie tego inaczej ując.
susa, obudź się - facet chce być rycerzem, bohaterem, supermezczyzna, meskim, mądrym, ktorego mozna prosic o radę - a nie wystrachanym pieskiem co się łasi u stóp pani


Ostatnio zmieniony przez kukułka dnia Pon 19:59, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Strefa gadania o wszystkim i niczym
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 40, 41, 42  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 40, 41, 42  Następny
Strona 19 z 42

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin