Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

(Nie)ziemska wytrwalosc w abstynencji do kolejnej III fazy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Inne problemy z npr
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olenkita
za stara na te numery



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 4904
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:36, 10 Cze 2009    Temat postu:

No, ja tez bylam pelna wiary Wesoly . I z tych nieco radykalnych w osadach Mruga W zwiazku przedmalzenskim z moim mezem 3 lata, do tego poprzedni zwiazek... Wytrzymalo sie jakos. A teraz mnie bawi ( bez aluzji personalnych ) jak entuzjasci npr nie bedacy w zwiazkach malzenskich probuja porownac wstrzemiezliwosc narzeczenska do malzenskiej i dziwia sie, co tez ci malzonkowie tacy rozbuchani seksualnie, ze juz 3 tyg. nie wytrzymaja bez siebie, podczas gdy narzeczeni musza iles tam lat? Laughing A to juz inna bajka

Ostatnio zmieniony przez Olenkita dnia Śro 18:37, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gagusia
za stara na te numery



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 4906
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:43, 13 Cze 2009    Temat postu:

A my nie czekaliśmy bynajmniej z seksem do ślubu i jakoś nie zauważyłam problemów z wytrzymaniem dobrych paru tygodni wstrzemięźliwości podczas zagrożonej ciąży, tudzież w połogu czy innych okolicznościach tego wymagających.
Dla mnie to "ćwiczenie" czekania w narzeczeństwie jest jakieś abstrakcyjne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fokuska
pierwszy wykres



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:32, 25 Cze 2009    Temat postu:

ade napisał:
W temacie: trochę rozbawiło mnie to pytanie. Jak mężowie wytrzymują 2-3 tygodnie bez seksu? A jak wytrzymują narzeczeni 5 lat bez seksu? Można, dodam, że można być blisko ze sobą i wytrzymać. Narzeczony mi nie sfiksował od tego, jest cały i zdrowy. I domyślam się, że to też wyćwiczyło jego umiejętność oczekiwania i duchowo, i fizycznie.

A jak mężowie wytrzymują z żonami, które mają trudny połóg albo są chore... przez rok, dwa, trzy. A oni przy nich trwają, bez seksu?
Zupełnie jakby orgazm kierował naszym życiem. To wszystko jest w głowie.


rozbawila mnie twoja wypowiedz ,szczególnie to ,ze twoj narzeczony wytrzymal juz 5lat bez wspolzycia -ja powiem ci ,ze on po kazdym spotkaniu z toba robi sobie dobrze i to z 4razy po 2 razy , zaden facet nie da rady wytrzymac , a ty nie badz naiwna -obudz sie Laughing nie uwazasz ,ze to jest katowanie siebie i partnera ???? w imie czego ??? Kosciola ,Boga -ksieza sami chodza do agencji(a poza tym maja od tego rece) rozladowywac napiecie bo by im jądra rozsadziło i nie mogliby normalnie mszy odbebniać !nie wierze ,ze on nie ma jakiejś laski na boku , no chyba ze jest bogobojnym niedoszłym klerykiem ale to tez nijak ma sie to wstrzymywania, nawet siku i k.... nie idzie wstrzymac bo cie rozerwie , a co mówic o zaspokajaniu potrzeb seksualnych ! ale to wszystko to jakies wyssane z palca i nie na dzisiejsze czasy ...nie twierdze ,ze trza sie puszczac i zaspokajac jak zwierze ,ale tez nie rozumiem po co katowac sie psycho-fizycznie ,przeciez to predzej czy pozniej odbije sie na zdrowiu i zwiazku który ulegnie rozpadowi .... ale zycze ci jak najlepiej


Ostatnio zmieniony przez fokuska dnia Czw 13:35, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
milunia
za stara na te numery



Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 1341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:46, 25 Cze 2009    Temat postu:

słuchaj to jest kulturalne forum więc się sama nie ośmieszaj!

i nie bądź bezczelna i nie obrażaj innych,

bardziej mnie dziwi chamstwo takich ludzi jak Ty niż nawet wieczna wstrzemięźliwość, przykro mi że nie możesz pojąć co to poświęcenie się jakimś ideałom.


Ostatnio zmieniony przez milunia dnia Czw 16:58, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fokuska
pierwszy wykres



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:51, 25 Cze 2009    Temat postu:

mam prawo wyrazic swoje poglady na temat , ktory zostal poruszony .
w tym momencie to ty mnie obrazilas , ja tu nikogo nie obrazam ,i mam prawo nie zgadzac sie z powyzsza opinia !!
a przez ciebie zostalam obrażona niestety .
moja miara jest malutka a tobie nic do tego . i mam prawo byc ograniczona . i tez tobie nic do tego !
nie obrazaj ludzi za to ze maja inne spojrzenie na sprawe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pinky
posiadacz wiedzy tajemnej NPR



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 51°17'N 22°52'E
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:08, 25 Cze 2009    Temat postu:

fokuska napisał:
ja powiem ci ,ze on po kazdym spotkaniu z toba robi sobie dobrze i to z 4razy po 2 razy , zaden facet nie da rady wytrzymac

Nie wiem jakich ty znasz mężczyzn, ale z tego posta wynika, że bardzo ograniczonych.
Rozumiem, że gdy trafią Ci się przeszkody we współżyciu w ciąży, o połogu nie wspominając, to wyrozumiale wciśniesz mężowi dwie, trzy stówki co drugi dzień, niech sobie chłopaczyna ulży w agencji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fokuska
pierwszy wykres



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:39, 25 Cze 2009    Temat postu:

piszemy tu o 5latach wstrzemięźliwości ....moglabys czytac ze zrozumieniem...bo jak narazie to próbujesz ugryźć osę za skrzydelko ale cos nie wychodzi Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
menefulo
pierwszy wykres



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Czw 15:06, 25 Cze 2009    Temat postu:

witam menefulo


o czym my mówimy albo seks albo szukam dalej ja mam czekać aż taka nieważna moja partenrka się namysli
smieszne szukam dalej a nie bedę czekał
porąbane na maxa
miam miam albo seks a nie czekać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
menefulo
pierwszy wykres



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Czw 15:13, 25 Cze 2009    Temat postu:

witam menefulo

dla każdego mezczyzny ważny jest seks jeśli jest beznadziejny szuka dalej jak każdy samiec żona kochanka urzedy USC walą jego kościół wiara również szuka i ma rację zostawiajac taką czy inna za sobą klika w swoim umysle Enter i pa idiotko
pozdrawiam menefulo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maria
Moderator



Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 8764
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Irlandia jak narazie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 16:31, 25 Cze 2009    Temat postu:

Matko, serio wstrzas! Jak mozna miec tak ograniczone spojrzenie.

Oczywscie, ze sa faceci, ktorzy sobie ulza i tez tacy co 4 razy po 2 razy i takich to bardzo mi szkoda. I ich dziewczyn tez. Wystarczy wejsc na forum na gazecie.pl dotyczace malzenstwa i poczytac o takich, co wola sobie ulzyc. A przyzwyczajenie do masturbacji moze nawet wg Lecha Starowicza doprowadzic do tego, ze stosunki nie sa tak przyjemne jak wspomniane ulzenie. A potem setki postow typu on woli pornografie i masturbacje bardziej od seksu z zona.

Spokojna glowa, nikomu jadra nie pekna juz sama natura sie o to postarala i jest cos takiego jak polucje. I tez jest cos takiego jak idealy i doazenie do czegos wazniejszego. Mruga Wiec nie wszyscy, nie wszyscy zapewniam solennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szarotka
za stara na te numery



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 2687
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:34, 25 Cze 2009    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
hermiona
za stara na te numery



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 4089
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:07, 25 Cze 2009    Temat postu:


ło matko co to kto to??? Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bakteria
za stara na te numery



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 9948
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:10, 25 Cze 2009    Temat postu:

no i po co to?? A to pewnie młodzież się znudzona zabawia w wywoływanie naszych świętych oburzeń
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiczka
mistrz NPR-u



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 710
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:33, 26 Cze 2009    Temat postu:

o to to.. wakacje, brzydka pogoda, nic tylko sobie popisac..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kukułka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 25445
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:46, 26 Cze 2009    Temat postu:

ja nie wiem że wam sie chce z nimi dyskutować. Przecież im o to chodzi. Olać, olać. Jak sensacji nie wzbudza to może sie zastanowią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Inne problemy z npr
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 16 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin