Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................
...........czyli seks bez antykoncepcji. Pytania, wątpliwości, stosowanie..........
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chrzciny, imprezy rodzinne w knajpach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Strefa gadania o wszystkim i niczym
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:18, 19 Kwi 2016    Temat postu:

a macie juz polskie papiery wyrobione? dobrze pamietam, ze w skandynawii gdzies zyjecie? Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lisc
za stara na te numery



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 2364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 12:26, 19 Kwi 2016    Temat postu:

nie mamy wyrobionego polskiego aktu urodzenia, ale chrzest może być przecież na zagraniczny Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:00, 19 Kwi 2016    Temat postu:

A ja wlasnie czytałam, ze niby nie. Chyba, ze trzeba tłumaczyć? Zreszta egal.

Do tego w Polsce trzeba płacić jeszcz ekstra za chrzest wiec starczy ze tu płace haracz co miesic. Mruga

Kurde ide na dawande stukać sukieneczek chrzcielnych. Czas goni!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszatniczka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 6900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 13:04, 19 Kwi 2016    Temat postu:

moze być na zagraniczny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
strzyga
Moderator



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 18851
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 16:14, 19 Kwi 2016    Temat postu:

My mamy "Biblie dla przedszkolakow" ks. Chrostowskiego wyd. Vocatio. Uzupelniam to Biblia w obrazkach dla najmlodszych, ktora mam jeszcze z mojego dziecinstwa (kenneth n. Tylor, warszawa 1989 r).

Ps. Nie przemawia do mnie ta komiksowa, chociaz sama dostalam na Komunię b.fajny Nowy Testament - komiks.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 17:22, 04 Maj 2016    Temat postu:

Dziewczyny ta szatka do chrztu to moze byc po mnie?

Dzieki za pomysły na Biblie Wesoly


Aha i czy musi byc tort? Kurde do knajpy nie mam jak zabrać a nie za bardzo bym chciała przeciągać imprezę i isc do domu...


Ostatnio zmieniony przez Karafka dnia Śro 17:24, 04 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koszatniczka
za stara na te numery



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 6900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:41, 04 Maj 2016    Temat postu:

ja nie miałam tortu i wszyscy przeżyli

szatka może być po tobie, fajnie że nie zgubiła sie po drodze Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krówka
za stara na te numery



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 5594
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:00, 04 Maj 2016    Temat postu:

a w knajpie nie mają tortów?
szatkę tez miałam po mnie, tylko trochę zmieniła kolor po ponad 30 latach Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:58, 04 Maj 2016    Temat postu:

No moja szatka nawet ładnie wyglada. Dlatego zdecydowałam sie ja wziasc zamiast szyć nowej.

No z tortem kicha bo to restauracja normalna i nie będziemy tam jako zamknięte towarzystwo tylko normalnie idziemy i jemy a la carte. Chcemy menu pięciodaniowe (maja fajne do wyboru ) i w tym jest wiadomo deser.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krówka
za stara na te numery



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 5594
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 7:58, 05 Maj 2016    Temat postu:

jak deser to po co tort Wesoly dla tradycji?
Moja szatka tez dobrze wygladała ale na tle innych to zdecydowanie inaczej... ale dzieliła je przepaść wiekowa Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 8:20, 05 Maj 2016    Temat postu:

Tak, ta tradycja Mruga

Musze pogooglowac jakie sa teraz szatki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Polly
za stara na te numery



Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 4607
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:03, 05 Maj 2016    Temat postu:

Jak jest deser, to daj sobie spokój z tortem. My nie mieliśmy i nikt nie narzekał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krówka
za stara na te numery



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 5594
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 12:12, 05 Maj 2016    Temat postu:

tyle dań i jeszcze deser Wesoly to starczy plus tort kto ci to zje Wesoly
Chyba, ze to restauracja z mini porcjami, bo takie "ęę ąąą" co dają duze kwadratowe talerze z kleksem ziemniaków i miesem posypane pietruszką i sypaną paryką tez znam. Oprócz oka nic nie wychodzi uradowane Wesoly
Jednak jak to normalna restauracja famililijna z normalnymi daniami i porcjami to tort to przesyda. U mnie została ponad połowa tortu a było 28 osób... Wesoly a tort wielkości prostokąta...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karafka
za stara na te numery



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 18152
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:25, 10 Maj 2016    Temat postu:

Hilfeeee!!!!

Potrzebuje pieść polska na chrzest. Pfarosz se zażyczył na koniec... Myślałam, ze juz po ślubie nie bede musiała nigdy pieśni wyszukiwać
Czytania wybrałam, ewangelie tez, modlitwę wiernych tez my zaczniemy no ale kurde za mało mu

Bez organ, pare osób tylko. I nikt nie umie ładnie śpiewać ok... Śpiewałam w chórze ale to tylko po lepsza ocenę z muzyki Mruga
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miśka
za stara na te numery



Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 2243
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 20:41, 10 Maj 2016    Temat postu:

Karafka "Pobłogosław Jezu Drogi"? My to mieliśmy na koniec na ślubie (na I Komunię z resztą też ), ale na chrzest tez byłoby ok Wesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ..................NPR - Naturalne Planowanie Rodziny................ Strona Główna -> Strefa gadania o wszystkim i niczym
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Następny
Strona 19 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin